Un any més, sumem esforços amb la Festa del Castell de Manresa!

Un any més, sumem esforços amb la Festa del Castell de Manresa!

Un any més (i ja en van uns quants!), hem tingut el plaer de tornar a col·laborar amb l’Associació de Veïns del Passeig i Rodalies de Manresa en la celebració de la Festa del Castell del parc de Puigterrà. Aquesta trobada tan especial, que enguany ja ha arribat a la seva onzena edició organitzada conjuntament amb l’AAVV de Vic-Remei, s’ha convertit en una cita imprescindible per fer pinya, fer barri i gaudir de l’entorn de la nostra ciutat de la millor manera possible.

L’edició d’aquest any ha tornat a omplir el parc de vida i activitats per a tothom des de ben d’hora: des d’una caminada popular per començar el matí amb energia, fins a propostes d’astronomia, màgia en directe amb el Màgic Pol i exhibicions de dansa amb la participació del Casal Cultural de Dansaires Manresans, Hip Hop amb Vanessa Perellón i els alumnes de l’Escola Julieta Soler que van fer ballar grans i petits. Tot plegat, acompanyat d’un bon ambient idíl·lic per fer el vermut envoltats de natura i del clàssic concurs de fotografia que immortalitza els millors moments de la jornada (i que fins i tot formarà part del calendari 2027!). Per a nosaltres, donar suport a iniciatives com aquesta, que fomenten la cultura popular i la cohesió veïnal, és un orgull i una forma de retornar a Manresa tot el que ens dona. Gràcies a l’organització per fer-ho possible un any més; ja tenim ganes de la propera!